Subject: Euroopa Kontrollikoja eriaruanne tervishoiu digiülemineku kohta
From: <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Nov 2024 18:09:38 +0200

<https://www.eca.europa.eu/PublishingImages/Logos/ECA_Hor_Logo_Estonian.jpg>

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea lugeja

Meil on hea meel Teile teatada, et äsja ilmus kontrollikoja liikme Joëlle 
Elvingeri juhtimisel koostatud eriaruanne 25/2024: „Tervishoiu digiüleminek: 
ELi toetus liikmesriikidele on üldiselt tõhus, kuid ELi vahendite 
kasutamisel esineb raskusi“.

Audiitorite sõnul on raske kindlaks teha, kui palju ELi raha on kasutatud 
selleks, et aidata liikmesriikidel nende tervishoiusüsteeme digiteerida. 
Programmitöö perioodidel 2014–2020 ja 2021–2027 on planeeritud 
ühtekuuluvuspoliitika kaudu eraldada 2,4 miljardit eurot ning veel 13,6 
miljardit eurot COVID-19 pandeemia taaste- ja vastupidavusrahastu kaudu. 
Lisavahendeid on saadaval ka muude programmide kaudu. Mõnel liikmesriigil 
oli aga raskusi ELi toetuse taotlemise ja kasutamisega, kuna juurdepääs 
erinevatele rahastamisprogrammidele oli keeruline.

Siin <https://www.eca.europa.eu/et/publications/SR-2024-25>  toodud lingilt 
leiate eriaruande ja pressiteate ELi 24 keeles.

Kui soovite kontrollikoja töö kohta rohkem teavet saada, võtke meiega 
ühendust või külastage meie veebisaiti aadressil eca.europa.eu 
<https://www.eca.europa.eu/et> . Kontrollikoja väljaannete portaali 
kasutamiseks klõpsake siin 
<https://www.eca.europa.eu/et/search-publications#k=> .

Lugupidamisega

____________________

Euroopa Kontrollikoda

Presidendi direktoraat

Institutsioonidevahelised suhted

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

eca.europa.eu <http://www.eca.europa.eu/et/Pages/ecadefault.aspx>

Käesolevas isikuandmete kaitse avalduses 
<https://www.eca.europa.eu/Lists/ECADocuments/PrivacyStatementSMS_2019/Privacy-statement-sms-2019_ET.pdf> 
selgitatakse, kuidas Euroopa Kontrollikoda töötleb ja kaitseb teie 
isikuandmeid oma väljaannete levitamisel kooskõlas Euroopa Parlamendi ja 
nõukogu 23. oktoobri 2018. aasta määrusega 2018/1725 
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018R1725&from=ET> 
, mis käsitleb füüsiliste isikute kaitset isikuandmete töötlemisel ELi 
institutsioonides. Kui Te ei soovi enam meilt sõnumeid saada, võite end igal 
ajal postiloendist eemaldada, klikkides siin 
<mailto:[email-masked]?subject=UNSUBSCRIBE> .